楼主: kedemingshi
289 17

[量化金融] 经济领域非市场关系可用性指标 [推广有奖]

  • 0关注
  • 4粉丝

会员

学术权威

79%

还不是VIP/贵宾

-

威望
10
论坛币
15 个
通用积分
85.5799
学术水平
0 点
热心指数
8 点
信用等级
0 点
经验
24962 点
帖子
4219
精华
0
在线时间
0 小时
注册时间
2022-2-24
最后登录
2022-4-15

相似文件 换一批

+2 论坛币
k人 参与回答

经管之家送您一份

应届毕业生专属福利!

求职就业群
赵安豆老师微信:zhaoandou666

经管之家联合CDA

送您一个全额奖学金名额~ !

感谢您参与论坛问题回答

经管之家送您两个论坛币!

+2 论坛币
英文标题:
《Indicators of availability of non-market relations in the sphere of
  labor market in Ukraine》
---
作者:
Valery Tabakov
---
最新提交年份:
2014
---
英文摘要:
  There are identified indicators of availability a non-market relations in the sphere of labor market in Ukraine. It is concluded that illegal tax money paid by legally working in Ukraine, as insurance premiums in the event of unemployment. It is concluded that increased pressure from the government on labor market regulators Ukraine established on a parity basis. There are formulated recommendations for the implementation of the principle of a free market economy in the regulation of the labor market of Ukraine.
---
中文摘要:
乌克兰劳动力市场领域的非市场关系可用性指标已经确定。结论是,在乌克兰合法工作的人支付的非法税款,作为失业时的保险费。得出的结论是,政府对乌克兰劳动力市场监管机构施加的压力增加是建立在平等基础上的。关于在乌克兰劳动力市场监管中实施自由市场经济原则,已经制定了一些建议。
---
分类信息:

一级分类:Quantitative Finance        数量金融学
二级分类:Economics        经济学
分类描述:q-fin.EC is an alias for econ.GN. Economics, including micro and macro economics, international economics, theory of the firm, labor economics, and other economic topics outside finance
q-fin.ec是econ.gn的别名。经济学,包括微观和宏观经济学、国际经济学、企业理论、劳动经济学和其他金融以外的经济专题
--

---
PDF下载:
--> Indicators_of_availability_of_non-market_relations_in_the_sphere_of_labor_market.pdf (193.13 KB)
二维码

扫码加我 拉你入群

请注明:姓名-公司-职位

以便审核进群资格,未注明则拒绝

关键词:经济领域 非市场 Availability unemployment Quantitative

沙发
能者818 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:23 |只看作者 |坛友微信交流群
УДК 331.5Табаков Валерй Зновйовичк.т.н., доц., доцент нституту пдготовки кадрв ДСЗУНДИКАТОРИ НАЯВНОСТ НЕРИНКОВИХ ВДНОСИН У СФЕРУПРАВЛННЯ РИНКОМ ПРАЦ УКРАНИВиявлено  факти,  що  свдчать  про  наявнсть  неринкових  вдносин  усфер  управлння  ринком  прац  Украни.  Зроблено  висновок  про  незаконнеоподаткування  коштв,  сплачених  легально  працюючими  в  Укран,  якстрахових внескв на випадок безробття. Зроблено висновок про посиленнятиску  з  боку  держави  на  органи  регулювання  ринку  прац  Украни,створеними  на  паритетнй  основ.  Сформульован  рекомендац,  щодореалзац  принципу  вльно  ринково  економки  в  сфер  регулювання  ринкупрац Украни.Копенгагенськ  критер,  С,  принцип  вльно  ринково  економки,регулювання ринку прац Украни.Постановка  проблеми.  2014  рк    роком  пдписання  Угоди  проасоцацю  Украни  з  вропейським  Союзом  (С)  [1].  21  березня  2014  рокупрем’р-мнстр  Украни  Арсенй  Яценюк  вд  мен  Украни  пдписавполтичну частину Угоди. 27 червня 2014 року з моменту пдписання Угодипрезидентом Украни Петром Порошенком, президентом Ради С ГерманомВан Ромпем, президентом вропейсько комс Жозе Мануелем Баррозу таголовами держав та урядв усх 27 кран-членв С процес пдписання Угодимж  Украною  та  С  завершено.  Угода  передбача  полтичну  асоцацю  таекономчну  нтеграцю  Украни  з  С.  В  раз  ратифкац  Угоди  ВерховноюРадою  Украни  цей  документ  може  бути  тимчасово  мплементованийУкраною  без  очкування  ратифкац  Угоди  всма  27  кранами-членами  С.Украна розгляда пдписання Угоди про асоцацю з С як важливий крок нашляху до членства Украни в вропейському Союз.

使用道具

藤椅
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:26 |只看作者 |坛友微信交流群
В преамбул Угоди проасоцацю мж Украною та С пдкреслються, що подальш вдносини мжУкраною  та  С  базуватимуться  на  принципах  вльно  ринково  економки,верховенств права, ефективному урядуванн тощо.З  урахуванням  зазначеного  Украна  ма  досягти  вдповдностсхваленим  на  засданн  вропейсько  Ради  [2],  що  вдбулося  у  червн  1993року в  Копенгаген, критерям, встановленим  для  кран-кандидатв на  вступдо С. Вдповдно до Копенгагенських критерв, вимоги до членства у сферекономки  полягають  <<у  наявност  як  дво  ринково  економки,  так  здатност витримувати конкурентний тиск  дю ринкових сил у рамках С>>.За  даних  обставин  предмет  нашого  дослдження,  яке  покликаневизначити  ндикатори  наявност  неринкових  вдносин  в  сфер  управлнняринком прац Украни  актуальним.Аналз  останнх  дослджень.  Ринок  прац  як  окрема  економчнасистема  предметом  дослджень багатьох зарубжних  укранських вчених.Дж.  Кейнс,  А.Маршалл,  П.Самуельсон,  К.Макконелл,  С.Брю,  Р.Еренберг,Р.Смт,  В.Буланов,  С.Карташов,  Ю.Одегов,  Л.Шевченко,  С.Мочерний,О.Устенко сформували теоретичн основи  регулювання ринку прац.  Ринокпрац  як  систему,  що  складаться  з  економчно  та  нституцональнопдсистем,  дослджував  Ю.Маршавн.  Окрем  питання  теор  управлнняринком прац  зокрема з позицй вронтеграц Украни викладен в працяхВ.Федоренка,  С.Бандура,  Н.Дденко  та  О.Могильного.  Практичн  питаннярегулювання  ринку  прац  Украни  дослджували    Д.Богиня,  О.Гршнова,В.Васильченко, О.Карпщенко, В.Петюх, О.Чернявська та н.Невиршен  частини  проблеми  та  мета  дослдження.

使用道具

板凳
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:29 |只看作者 |坛友微信交流群
Протевнаслдок  високого  рвня  специфчност  здйснених  наукових  дослджень,  атакож  високо  швидкост  змни  спрямованост  соцальних  запитвукранського  суспльства,  сьогодн  поза  межами  уваги  зарубжних  тавтчизняних  науковцв  залишаються  питання  наукового  обрунтуваннясистеми  оцнки  ступеня  вдповдност  системи  регулювання  ринку  працУкрани Копенгагенським критерям. Специфка нашого дослдження полягаспрямуванн  вектора  зусиль  на  виявлення  та  оцнку  ндикаторв  наявностнеринкових вдносин у сфер управлння ринком прац Украни, що дозволячтко  визначити  перелк  необхдних  управлнських  ршень  дляякнайшвидшого  досягнення  системою  регулювання  ринком  прац  Укранирвня, що вдповда вимогам членства в С.Матерал  та  методика.  В  нашому  дослдженн  по-перше  звернемоувагу на оцнку поточно економчно ситуац в Укран Кабнетом МнстрвУкрани (КМУ)  на характер ршень КМУ щодо управлння дями нститутвсистеми  регулювання  ринком  прац  Украни.  1  березня  2014  року  КМУпроаналзував  стан  економки  Украни,    зробив  висновок,  яким  визнавекономчну ситуацю в Украни нестабльною [3].

使用道具

报纸
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:32 |只看作者 |坛友微信交流群
В Постанов вд 1.03.2014року №65 <<Про економю державних коштв та недопущення втрат бюджету>>КМУ розпорядився рекомендувати Правлнню Фонду загальнообов’язковогодержавного  соцального  страхування  на  випадок  безробття  (ФЗДОССВБ)установити  питому  вагу  видаткв  на  органзацю  роботи  (адмнстративн,органзацйно-управлнськ, каптальн видатки, видатки  на нформатизацю)в доходах без урахування залишку за попереднй рк у розмр 14,5% доходвФонду  та  вжити  заходв  до  економного  та  рацонального  використаннякоштв,  передбачених  на  утримання  фондв,  з  урахуванням  заходв,затверджених цю Постановою.По-друге звернемось до законодавства Украни, що регулю вдносинив  сфер  управлння  дями  нститутв  системи  регулювання  ринком  працУкрани,  ,  зокрема,  до  ст.  10  Закону  Украни  <<Про  загальнообов’язковедержавне соцальне страхування на випадок безробття>> вд 02.03.2000 року[4],  якою  встановлено,  що  управлння  ФЗОДССВБ  здйснються  напаритетнй  основ  державою,  представниками  застрахованих  осб  роботодавцв,  ст. 8 цього ж Закону, якою встановлено, що кошти Фонду невключаються до складу Державного бюджету Украни.По-трет  звернемо  увагу  на  те,  що  згодом,  починаючи  приблизно  з2010  року,  в    Закон  Украни  <<Про  ЗОДССВБ>>  вносились  змни,  щонвелювали  згадан  нами  норми  ст.ст.  8  та  10  Закону  Украни  <<ПроЗОДССВБ>>,  в  Закони  Украни  <<Про  Державний  бюджет  Украни>>[5]обов’язково  щорчно  вносились  норми  про  прирвнювання  коштвФЗОДССВБ  до  коштв  Державного  бюджету  Украни,  а  в  ч.  6  ст.

使用道具

地板
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:35 |只看作者 |坛友微信交流群
43Бюджетного Кодексу Украни вд 08.07.2010 року[6], що розмщена в глав 8з назвою Казначейське обслуговування Бюджетних коштв, зазначено що пдчас  здйснення  операцй,  пов\'язаних  з  використанням  коштв  Фондузагальнообов\'язкового  державного  соцального  страхування  Украни  навипадок  безробття,  застосовуться  казначейське  обслуговування  у порядку,визначеному Кабнетом Мнстрв Украни.Таким чином полтика регулювання суспльних вдносин у сфер ринкупрац Украни поступово, але неухильно змнювала свй характер з ринково,що здйснються на паритетнй основ до командно, управлння в межах якоздйснються  прямими  мперативними  розпорядженнями  держави  в  особКМУ.  Реакцю    укранського  суспльства  на  так  змни  стало  збльшеннячастки тньово зайнятост та клькост трудових емгрантв.Рух укранського суспльства у напрямку до нтеграц з вропейськимСоюзом  призвв  до  революцйно  змни  влади  в  Укран  у  2014  роц.  Новаукранська  влада  вдгукнулася  на  суспльний  запит  декларацюбеззастережного  сприйняття  вропейських  цнностей.  Цей  вдгук  дав  надюна  чтке  дотримання  укранською  владою  базових  принципв  С,  а  самепринципв  вльних  ринкових  вдносин,  верховенства  права,  ефективногоурядування, тощо,  недопущення застосування методв командно економкив  управлнн  державою.

使用道具

7
nandehutu2022 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:38 |只看作者 |坛友微信交流群
В  зв’язку  з  цим  ми  виршили  проаналзувати  дукрансько влади у вдомй нам сфер регулювання ринку прац Украни напредмет наявност або вдсутност проявв застосування методв  командного(неринкового)  управлння  и  тим  самим  знайти  пдтвердження  абоспростування  того  чи  вдповдають  методи  управлння  ново  укранськовлади базовим принципам С.Для  здйснення  нашого  дослдження  ми  обрали  метод  порвняльногоаналзу  на  пдстав  даних  документу  Постанови  Правлння  ФЗОДССВБ  вд29.05.2014  року  №  10  <<Про  внесення  змн  до  бюджетуФонду загальнообов’язкового  державного  соцального  страхування  Укранина випадок безробття  на 2014  рк>>[7].  В  зв’язку  з  утрудненим  доступом  дотексту цього документу наводимо його в данй публкац повнстю:ФОНД ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГОСОЦАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАНИ НА ВИПАДОК БЕЗРОБТТЯПРАВЛННЯ ФОНДУПОСТАНОВА29.05.2014                                      м. Кив                                              №10Про  внесення  змн  до  бюджету  Фонду загальнообов’язковогодержавного соцального страхування  Украни на випадок   безробття    на2014 ркВдповдно  до  частини  першо  статт  11  Закону  Украни  "Прозагальнообов’язкове державне соцальне страхування на випадок безробття>>,пункту  14  Статуту  Фонду  загальнообов’язкового  державного  соцальногострахування Украни на випадок безробття (дал — Фонд), правлння ФондуПОСТАНОВЛЯ:1.  Внести  так  змни  до  бюджету  Фонду  на  2014  рк,  затвердженогопостановою правлння Фонду вд 09.12.2013 №369:1.1.  Збльшити  <<Залишок  коштв  на  початок  року>>  на  378  179,0  тис.грн.;1.2. Зменшити <<Доходи поточного року — всього>> на 3 666 466,6 тис.грн.;1.3. Зменшити <<Страхов внески>> на 3 643 308,7 тис. грн.;1.4. Зменшити <<нш надходження>> на 21 256,8 тис. грн.;1.5.

使用道具

8
能者818 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:42 |只看作者 |坛友微信交流群
Зменшити  <<Кошти  Державного  бюджету>>  на  1  901,1  тис.  грн.,  втому числ:збльшити  <<на  надання  роботодавцям  дотацй  та  компенсац  длязабезпечення  молод  першим  робочим  мсцем>>  на  1  039,9  тис.  грн.  тавикласти в редакц <<на надання роботодавцям компенсац для забезпеченнямолод першим робочим мсцем>>;зменшити  <<на  соцальний  захист  працвникв,  що  вивльняються  узв’язку з виведенням з експлуатац Чорнобильсько АЕС>> на 250,0 тис. грн.;з2 691,0。грн.;1.6. Зменшити <<Всього доходв>> на 3 288 287,6 тис. грн.;1.7. Зменшити <<Всього видаткв>> на 422 369,9 тис. грн.;1.8.    Зменшити видатки на <<Матеральне забезпечення та соцальнпослуги — всього>> на 466 979,5 тис. грн.;1.9.     Збльшити  видатки  на  <<Допомогу  по  безробттю,  в  тому  числодноразову    виплату  для  органзац  безробтним  пдпримницькодяльност>> на 1 193 879,8 тис. грн.;1.10.  Збльшити  видатки  на  <<Комсйну  винагороду  банкам  заздйснення виплат матерального забезпечення>> на 3 581,4 тис. грн.;1.11.  Збльшити  видатки  на  <<Профлактику  настання  страховихвипадкв, допомогу по частковому безробттю>> на 5 167,7 тис. грн.;L12。Зменшити  видатки  на  <<Здйснення  заходв  вдповдно  до  ЗаконуУкрани <<Про зайнятсть населення>> на 1 669 608,4 тис. грн.;1.13.   Зменшити   видатки   на  <<Розвиток  та  супроводження  динонформацйно-аналтично  системи  державно  служби  зайнятост>>  на     118908,3 тис. грн.;1.14. Збльшити видатки на <<Вдшкодування Пенсйному фонду витратна виплату достроково призначено пенс>> на 22 870,4 тис. грн.;1.15.

使用道具

9
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:45 |只看作者 |坛友微信交流群
Зменшити  видатки  на  <<Утримання  та  забезпечення  дяльностдержавно  служби  зайнятост,  нституту  пдготовки  кадрв  державнослужби зайнятост, управлння Фондом>> на 134 250,6 тис. грн.;1.16. Зменшити видатки на <<Утримання державно служби зайнятост>>на 132 258,2 тис. грн.;1.17.  Зменшити  видатки  на  <<Утримання  нституту  пдготовки  кадрвдержавно служби зайнятост>> на 792,4 тис. грн.;1.18. Зменшити видатки на <<НДР, методичн розробки та дослдження>>на 1 000,0 тис. грн.;1.19.  Зменшити  видатки  на  <<Забезпечення  мжнародногоспвробтництва>> на 200,0 тис. грн.;1.20.   Зменшити  видатки  на  <<Створення  умов  прийому  та  наданнясоцальних послуг>> на 97 844,3 тис. грн.;1.21. Збльшити <<Резерв Фонду>> на 372 742,4 тис. грн.;1.22.  Зменшити  <<Залишок  коштв  на  кнець  року>> на  2  865  917,7  тис.гривень.2.  Затвердити  бюджет  Фонду  на  2014  рк  з  змнами,  зазначеними  упункт 1 ц постанови (додаться).2.1.  Затвердити  видатки  на  органзацю  роботи  (на  розвиток  тасупроводження дино нформацйно-аналтично системи державно службизайнятост;  утримання  та  забезпечення  дяльност  державно  службизайнятост,  нституту  пдготовки  кадрв  державно  служби  зайнятост,управлння Фондом; створення умов прийому та надання соцальних послуг)у сум 1 540 986,9 тис. гривень.3.  План  реалзац  у  2014  роц  Програми  розвитку  тасупроводження дино   нформацйно-аналтично   системи   державнослужби   зайнятост  Украни  на  2011-2014  роки,2013年12月9日№369, викласти у новй редакц,що додаться.4.

使用道具

10
能者818 在职认证  发表于 2022-5-6 22:29:48 |只看作者 |坛友微信交流群
План  реалзац  у  2014  роц  Програми  створення  робочимиорганами виконавчо  дирекц  Фонду  умов  прийому  та  обслуговуваннягромадян  та роботодавцв  на  2004-2016   роки,   затверджений   пунктом   3постанови правлння Фонду вд 09.12.2013 №369, викласти у новй    редакц,що додаться.5. Державному центру зайнятост:5.1.   здйснювати  вдшкодування  витрат  роботодавцв  на  заробтнуплату вдповдно  до  договорв  про  забезпечення  молод  першим  робочиммсцем  з наданням  роботодавцю  дотац,  що  ранше  укладен  вдповдно  доЗакону Украни  <<Про  забезпечення  молод,  яка  отримала  вищу    абопрофесйно-технчну  освту,  першим  робочим  мсцем  з  наданням  дотацроботодавцю>>  за  рахунок  коштв  в  межах  обсягв  видаткв  за  статтею<<Працевлаштування безробтних шляхом надання дотацй роботодавцям>>;5.2.   внести  змни,  згдно  ц  постанови,  до  зведеного  кошторисувидаткв Фонду  загальнообов’язкового  державного  соцального  страхуванняУкрани на випадок безробття на 2014 рк.5.3.   Пдготувати  лист  за  пдписом  Голови  правлння  до  КабнетуМнстрв  Украни  та  Мнстерства  соцально  полтики  Украни  простан виконання   рекомендацй,    передбачених   пунктом    3    постановиКабнету Мнстрв Украни вд 01.03.2014 р. № 65 <<Про економю державнихкоштв та недопущення втрат бюджету>>.Голова правлння Фонду                                                            С.КондрюкВ  наслдок  прийняття  Правлнням  ФЗОДССВБ  29.05.2014  рокуПостанови №10 Бюджет ФЗОДССВБ на 2014 рк став таким [табл.1]:Таблиця 1.Бюджет ФЗОДССВБ на 2014 ркСтатт  тис.грн.1.  Залишок коштв на початок року  4 619 718,82.  Доходв поточного року – всього:  6 448 774,2з них:2.1.

使用道具

您需要登录后才可以回帖 登录 | 我要注册

本版微信群
加JingGuanBbs
拉您进交流群

京ICP备16021002-2号 京B2-20170662号 京公网安备 11010802022788号 论坛法律顾问:王进律师 知识产权保护声明   免责及隐私声明

GMT+8, 2024-5-21 14:35