楼主: mingdashike22
1081 83

[量化金融] 货运汽车运输企业基础产业资金:存在的问题 [推广有奖]

21
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:00 |只看作者 |坛友微信交流群
Щодо  яксних  змн,  яквдбулись  в  основних  фондах  за  певний  перод,  то  х  можна  простежити  задопомогою  вивчення  структури.  Характеризуючи  кльксно  матерально-речовелементи основних фондв  спввдношення мж ними, ми розкривамо структуру,аналз  яко  дозволя    виявляти  закономрност  кльксних  змн  цих  елементв  основних фондв в цлому.Вивчення  структури  основних  виробничих  фондв  автотранспортних  пдпримств проводиться на основ прийнято офцйною статистикою  класифкац,аааааааааааааачаааааааааааааI.ааа;二、Споруди;  三、 ПаааПаааПаааа;四、 这两个地区的研究者们的研究是是在第10 10年的,他们的研究是是是的,他们的研究是是是的,他们的研究是是是的,他们的研究是是是的,他们的的研究是是是的,是是是的,他们的的研究是是是是的的,是是的,他们的的研究是是是是的的的的的的,是,是是的的的的的是,是,是是的的的的的的是是是是的的的的是,是,是,是,是的的的是的是的是是的是的的是的是,是,是,是的是的的是的是的的是的是的是的是的是的是的是,是,是,是,是,是的是的是的是的是的是的是的的是的是的是的是的是的是的是,是,是,是,是,是的是的是的是的是的是的是的是的是的ааааааааааааа,  засоби  зв’язку    нш  машини  таустаткування; V.аааааааааа;六、 цццццццццццц;七、Виробничий нвентарта приладдя; 八、Господарський нвентар; 九、 。Наведену  класифкацю  можна  використовувати  при  розв’язанн  рзнихзагальних завдань економчного дослдження.Однак, вона не дозволя детально вивчити основн фонди з точки зору хньорол  у  виробничому  процес,  створю  певн  труднощ  в  технко-економчнихрозрахунках  при  вивченн  показникв  технчно  оснащеност  пдпримств  ефективност  використання  основних  фондв.    позиц  не  чтко  визначаютьтехнологчну  структуру  основних  фондв  у  вигляд  спввдношення  активно  пасивно  частин,  не  забезпечують  можливост    вивчати  галузеве  походження  функцональний  склад  основних    виробничих  фондв.  Перешкодою  длярозв’язання  цих  завдань    наявнсть  у  дючй  класифкац  укрупнених  групосновних  фондв.

使用道具

22
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:03 |只看作者 |坛友微信交流群
Так,  у  групу  <<Споруди>>,  наприклад,  крм  об’ктв,  щозабезпечують  умови  виробництва  (сховища,  огорож),  включають    так,  яквиконують активн функц основних фондв (функц знарядь прац), наприклад,гдроспоруди, газов  нафтов свердловини та нш.Вс об’кти, що входять у дану групу, , як правило, результатом будвельномонтажних  робт,  виготовлен  переважно  з  продукц  чорно  металур  та  промисловост  будвельних  матералв.  В  цьому  розумнн  вони  однордн.  Щодо  хпризначення  речово-натурального складу, то вони надзвичайно рзномантн. Доц  групи  включають    грничопрохдн    споруди  (шахти,  кар’ри,  свердловини,тощо),    гдроспоруди  (гребл,  канали,  дамби),    транспортн  споруди  (дорогизалзничн    автомобльн,  естакади  тощо),    споруди,  що  виконують  технчнфункц,    необхдн    для  виробничого  процесу  (сушильн  печ,  пропарювальнкамери), що, по сут, як  силов та робоч машини  активною частиною  основнихфондв. В цю ж групу включають  об’кти, що забезпечують умови виробництва(сховища, огорож).Наявнсть в групах дючо класифкац  рзних елементв основних фондв недозволяють вивчати спввдношення х активно  пасивно частин, технологчноструктури, галузевого походження та проресивних тенденцй.На  нашу  думку,  класифкаця  основних  фондв  повинна  здйснюватися  засхемою, яка пропонуться нижче.Класифкаця основних виробничих фондв:. Будвл:1) цехов;2) адмнстративн;3) складськ.. Споруди:1) грничопрохдн  (свердловини, кар’ри);2) гдроспоруди (гребл, канали, дамби);3) транспортн (автомобльн дороги, залзничн кол, мости).4)  споруди,  що  виконують  функц,  необхдн  для  виробничогопроцесу (димов труби, сховища)..

使用道具

23
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:07 |只看作者 |坛友微信交流群
Передавальне устаткування:1)  для  передач  електрично  енер  (повтрян    кабельн  електромереж);2) для передач теплово енер (тепломереж, паропроводи);3) для передач механчно енер (трансмс, транспортери   н.).(1)该地区的警察部队的规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模规模1169;;2)  енероперетворювальне  устаткування  –  пристро  для  змнипараметрв енер одного  того ж виду (трансформатори  н.);3) приймач енер (електродвигуни, електропеч).V.аачаааааа:1)ааааааааааааааааааааааа;2) для термчно обробки (домни, мартени);3) для електрофзично обробки (електрозварювальн апарати);4) для електрохмчно обробки (електролтичн ванни тощо);5) для хмчно обробки (реактори, автоклави  н.).V⑾。Контрольно-вимрювальн,  випробувальн    управлнськ  машини  таприлади:1) контрольно-вимрювальн  випробувальн прилади та пристро;2) облков  управлнськ машини.七、Транспортн засоби:1) автомобл, автобуси;2) причепи (рзн);3) локомотиви, паровози тощо;4) вагони, платформи  н.;5) трубопроводи (для транспортування рзних рдких  газоподбнихречовин – газу, води, нафти, цементу тощо).八、нструменти (вдбйн молотки, вбратори, електродрил тощо).九、 аааааааааааа。X.ааааааааааааааааааа。xi

使用道具

24
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:10 |只看作者 |坛友微信交流群
нш основн фонди (бблотеки  н.).Побудована таким чином класифкаця основних виробничих фондв дозволярозмежувати будвл цехов вд будвель адмнстративних та складських; споруди,що  пов’язан  з  розробкою  мнеральних    використанням  водних  ресурсв,транспортн  споруди    споруди,  що  виконують  технчн  функц;  розподлитипередавальн  пристро  на  окрем  пдгрупи  залежно  вд  виду  транспортованоенер    галузевого  походження  засобв;  видлити  в  груп  робочих  машин  устаткування  пдгрупи  щодо  методв  впливу  на  предмет  прац    галузевогопоходження. Кльксть в нй позицй  принципи систематизац груп вдповдаютьзавданням  сьогодення,  полегшують  вивчення  структури    ефективноствикористання основних виробничих фондв автотранспортних пдпримств.Вивчення  структури  основних  виробничих  фондв,  виявлення  тенденцй  змни найбльш повно розкриваться при розгляд  аналз вдповдних процесв тах  показникв  у  динамц.  Спввдношення  мж  окремими  елементами  структуриосновних  виробничих  фондв,  що  формуться  на  певний  момент  часу,  залежитьвд ряду чинникв.

使用道具

25
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:13 |只看作者 |坛友微信交流群
Серед них слд вдзначити так групи чинникв:1)  чинники,  що  дють  на  рвн  окремого  пдпримства  (оновлення,  вибуттяосновних фондв, технчна оснащенсть, форми органзац транспортно-виробничого процесу  н.);2)  чинники  внутргалузевого  характеру  (реональн  особливост  економкитого чи ншого географчного району, сезоннсть автоперевезень);3) макроекономчн чинники (полтика держави в галуз нновацй, нвестицй,зовншньоекономчно дяльност, кредитно та податково системи, вимоги мжнародних стандартв щодо екологчност автомоблв тощо).нтенсивнсть  впливу  кожного  чинника  пдсилються  або  ж  послаблютьсядю нших, характером х взамод чи суперечностей.Характеристика  структури  основних  виробничих  фондв  дослджуванихвантажних автотранспортних пдпримств вано-Франквсько, Льввсько  Тернопльсько областей наведена в табл. 1.2.1.Як видно з  табл. 1.2.1, найбльшу питому вагу в структур основних виробничих фондв автотранспортних пдпримств займають  транспортн засоби. Такаспецифка  структури  зумовлена  тим,  що  корисний  результат  дяльноствантажного автотранспорту формуться внаслдок виконання транспортно роботипд  час  безпосереднього  перевезення  вантажв.  В  рол  основних  засобв  працвиступають  не  машини    устаткування,  як  у  нших  галузях  матеральноговиробництва,  а  власне  транспортн  засоби.  У  1996  р.  х  частка  в  структуросновних  виробничих  фондв  дослджуваних  вантажних  автопдпримствколивалась вдповдно вд 53,5 % та 54,0 % у Тернопльськй  Льввськй областяхдо 66,9 % в вано-Франквськй (табл. 1.2.2).

使用道具

26
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:16 |只看作者 |坛友微信交流群
В цлому питома вага транспортнихзасобв  на  дослджуваних  АТП  реону  становить  56,3  %      дещо  нижчою  вданалогчного усередненого показника вантажного автотранспорту Украни.Зниження  питомо  ваги  транспортних  засобв,  яке  спостергалося  протягом1992  –  1996  рр.,  стало  загальною  закономрнстю  змни  структури  х  основнихфондв. Таку ситуацю зумовлюють певн причини. Починаючи з 1990 р.,Таблиця 1.2.1Порвняльна характеристика структури основних виробничих фондввантажних АТП вано-Франквсько, Льввсько, Тернопльсько областей тавантажного автомобльного транспорту Украни за 1992 – 1996 рр., %.вдбуваться постйне скорочення парку рухомого складу за рахунок його старння(середнй вк вантажного автомобля на початок 1996 р. досяг 8,2 року)  вибуття, атакож, частково, у зв’язку з реалзацю вантажних автомоблв стороннм органзацям та фзичним особам. Так, протягом 1992 –  1996 рр. парк рухомого складудослджуваних  вантажних  автопдпримств  Тернопльсько  област  скоротивсяна 37 %.Дан  екстраполяц  показують,  що  зниження  питомо  ваги  транспортних  засобвспостергатиметься    в  найближч  роки.  Це  пов’язано  <<майже  з  повним  припиненнямоновлення рухомого складу>> [71, с. 1]. Вкрай незадовльний фнансовий стан вантажних  автопдпримств  Украни,  збитковсть  автоперевезень,  значна  дебторська  заборговансть,  заборговансть  перед  бюджетом  та  по  виплат  заробтно  плати,унеможливлюють придбання надто дорогих транспортних засобв.Таблиця 1.2.2Натурально-речова структура основних виробничих фондв вантажнихавтотранспортних пдпримств вано-Франквсько, Льввсько та Тернопльськообластей станом на 1 счня 1997 року, %Так,  за  пдсумками  1996  р.  згдно  даних  Державного  департаменту  автомобльноготранспорту Украни збитки вд автоперевезень склали 150 млн. грн.

使用道具

27
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:19 |只看作者 |坛友微信交流群
Зокрема, у вантажнихавтопдпримствах вано-Франквсько област – 1,22 млн. грн., Льввсько област –4,47 млн. грн., Тернопльсько област – 1,14 млн. грн. [197,  с.  1].  З  року  в  рк  зростадебторська заборговансть, питома вага яко в структур обгових коштв сягнула з10 % у 1990 р. до 44 % у 1996 р., а частка грошових засобв на розрахунковомурахунку  за  той  самий  перод  знизилась  з  31%  до  2%  [див.:  228    ].  <<Постйнезбльшення  дефциту  обгових  коштв  в  поднанн  з  неплатоспроможнстюспоживачв  послуг  автотранспорту  призводить  до  зростання  заборгованоставтопдпримств бюджету, Пенсйному фонду,а。Вдсутнсть  внутршнх  джерел  нвестування  вантажного  автомобльноготранспорту  Украни  доповнються  згортанням  ще  й  зовншнх надходжень  каптальних вкладень. У 1996 р. капталовкладення в автомобльний транспорт Украни склали71 млн. грн. проти 665 млн. грн. в порвняльних цнах у 1990 р. [див.: 228]. У цйситуац  розширення  вантажно  автостанц  в  с.  Бла  Тернопльсько  област  радше винятком, нж закономрним явищем.Припинення  довго-  та  середньострокового  банквського  кредитування  вУкран  позбавля  автопдпримства  можливост  придбання  каптальних  активв.Що  стосуться  короткострокових  кредитв  комерцйних  банкв,  наданих  пдпримствам  транспорту  Украни,  то  х  питома  вага  на  кнець  1996  р.  заледвесягнула  1,4  %  вд  загально  суми  кредитв  у  всх  галузях  економки  [там  само].Частка кредитв, наданих власне вантажному автотранспорту, в 7 разв нижча вдозначено величини, а тому вдчутного впливу на полпшення фнансового стануавтопдпримств не мала.Продовжуючи  аналз  статистичних  даних  табл.

使用道具

28
能者818 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:22 |只看作者 |坛友微信交流群
1.2.1,  слд  зазначити,  щозначне  мсце  в  структур  основних  фондв    автотранспортних  пдпримстввдводиться будвлям  спорудам. За перод  з 1992 по 1996 рр. питома вага цихелементв  основних  фондв  на  вдмну  вд  транспортних  засобв  зросла  уавтотранспортних  пдпримствах  вано-Франквсько,  Льввсько  таТернопльсько  областей  майже  на  4  %.  Характерною  особливстю  цих  змн  значно  вищ  темпи  зростання  вартост  споруд  порвняно  з  темпами  зростаннявартост будвель  становлять вдповдно 8,6 % та 2,3 %.Частка вартост будвель у структур основних виробничих фондв вантажнихавтопдпримств коливаться вд 31,1 % в вано-Франквськй област до 28,8% вТернопльськй; споруд  –  вд 3,3  %  до 9,1  % вдповдно в вано-Франквськй таЛьввськй областях (див. табл. 1.2.2).Значення кльксного  яксного удосконалення структури основних фондв беззаперечним.  Воно  дозволя  створити  ту  матерально-технчну  базу  автотранспортних пдпримств, яка найбльш повно  ефективно забезпечить потребиексплуатац рухомого складу. Однак на сьогодн ц питання в практичнй роботще  далеко  не  виршуються.  Згдно  з  Типовим  проектом    вантажнихавтотранспортних  пдпримств  з  чисельнстю  автомоблв  125  одиницьспввдношення  мж  питомою  вагою    рухомого  складу    ншими  основнимифондами  повинне  складати  41  %  проти  59  %.  Фактично  воно  сьогодн  склада57,2 проти 42,8 %.Структура основних виробничих фондв автотранспортних пдпримств формуться пд впливом конкретних умов, в яких здйснються транспортний процес:форм  органзац  транспортно-виробничого  процесу;  технчно  оснащеност  пдпримств; типу, структури  спецалзац рухомого складу.

使用道具

29
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:25 |只看作者 |坛友微信交流群
Так, на початок 1997 р.в  автотранспортних  пдпримствах,  середня  вантажопдймальнсть  автомоблвяких 4 –  5 тонн, питома вага транспортних засобв у  них склада 44,3%, в автотранспортних  пдпримствах,  автопарк  яких  складаться  з  автомоблв  великовантажопдймальност  (8    бльше  тонн),  питома  вага  транспортних  засобвсклада вдповдно 57,3 % до загально вартост основних виробничих фондв.Наведен в табл. 1.2.3 дан пдтверджують вищезгадану закономрнсть: чимвище  значення  показника  середньо  вантажопдймальност  рухомого  складуавтопдпримств,  тим вагомшу частку  в  структур основних  виробничих  фондвзаймають транспортн засоби.Таблиця 1.2.3Залежнсть структури основних виробничих фондв вд величини показникасередньо вантажопдймальност вантажних АТП вано-Франквсько, Льввськота Тернопльсько областей станом на 1 счня 1997 року, %Виняток  з  ц  закономрност  становлять  дан  першо  групи  з  показникомсередньо  вантажопдймальност  вд  2,0  до  3,9  тонн.  У  цй  груп  частка  транспортних  засобв  в  структур  основних  виробничих  фондв  найвища  –  61,7  %.Однак  сну  об’ктивне  пояснення  цього  факту.  Означену  групу  на  91,8  %формують  вантажн  АТП  Укоопсплки,  в  яких  парк  автомоблввантажопдймальнстю до  3,9 тонн  склада 86,8  %.  Враховуючи те,  що  вартстьосновних виробничих фондв автопдпримств Укоопсплки становить лише 17,3%  вд  загально  вартост  основних  виробничих  фондв  усх  дослджуванихавтогосподарств  реону,  ця  розбжнсть  зника  при  бльш  укрупненомугрупуванн  за  величиною  показника  середньо  вантажопдймальност  (див.даграми на рис.

使用道具

30
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:08:29 |只看作者 |坛友微信交流群
1.2.1).Залежнсть  структури  основних  виробничих  фондв  вдвантажопдймальност  рухомого  складу  автопдпримств  знаходить  свовдображення  в  аналогчних  тенденцях,  що  спостергаються  у  такихкласифкацйних  групах,  як  споруди  та  передавальн  пристро.  х  частка  вструктур основних виробничих фондв тим бльша, чим вище значення середньовантажопдймальност АТП.  навпаки, питома вага будвель, машин  обладнаннязнижуться у вдповдь на  зростання показника середньо вантажопдймальнострухомого складу.Охарактеризована структура основних виробничих фондв вдобража т тенденц, як вдбувались до початку 90-х рокв. Зростання питомо ваги великотоннажних  автомоблв  у  структур  рухомого  складу  автопдпримств  вимагало  вдповдно нфраструктури, яка забезпечувала б належн умови збергання, технчного обслуговування  ремонту автомоблв. Ось чому в структур основних виробничих фондв таких автотранспортних пдпримств значно бльшу частку займають обладнан вдкрит стоянки, паливозаправн колонки, естакади, сховища  н.Значний вплив на формування структури основних виробничих фондв маютьрозмри основних виробничих фондв автотранспортних пдпримств (табл. 1.2.4).Дан таблиц засвдчують  те, що у найбльш дрбних автотранспортних пдпримствах  питома  вага  транспортних    засобв  у  загальнй    вартост  основнихфондв  найвища  –  66  %,  в  крупних  –  51,6  %.  Отже,  збльшення  розмру  автотранспортних пдпримств з порвняно невеликим розмром основних фондвздйснювалось  на  початку  90-х  рокв  в  першу  чергу    за  рахунок  транспортнихзасобв,  а  не  за  рахунок  таких  видв  основних  фондв,  як  будвл    споруди.  аааааабббббббббб、ббб、б第十一章。

使用道具

您需要登录后才可以回帖 登录 | 我要注册

本版微信群
加JingGuanBbs
拉您进交流群

京ICP备16021002-2号 京B2-20170662号 京公网安备 11010802022788号 论坛法律顾问:王进律师 知识产权保护声明   免责及隐私声明

GMT+8, 2024-6-16 13:17