楼主: mingdashike22
1079 83

[量化金融] 货运汽车运输企业基础产业资金:存在的问题 [推广有奖]

71
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:39 |只看作者 |坛友微信交流群
нш  дотримуються  думки,  що  лише  чиста  продукця  прибуток  найбльш  повно    точно  вдображають  вддачу  основних  виробничихфондв,  що саме вона може бути вимрником фондовддач.Не можна не погодитися, що запропонована рядом економств [3; 19; 72;73] вякост  вимрника  фондовддач  валова  продукця  повнше,  нж  нш  показники,вдобража загальний обсяг виробництва. Проте вона не позбавлена  певних недолкв. На величину валово продукц стотно впливають зрушення в асортиментпродукц,  змна  цн  на  сировину,  матерали,  паливо,  енерю,  змна  матераломсткост  продукц,  змна  галузево  структури  народного  господарства  тамасштаби спецалзац  кооперування.Небездоганний у цьому розумнн  показник товарно продукц, оскльки неврахову затрат прац у напвфабрикатах  незавершеному виробництв.Рекомендований  деякими  авторами  [4;  19]  показник  обсягу  реалзованопродукц найбльш повно вдобража результативнсть дяльност пдпримства вумовах ринково економки. Проте в сучасних економчних умовах, що склалися вУкран,  показник  реалзовано  продукц,  як    попередн,  хибу  деякоюнеточнстю.  Його  величина  значною  мрою  залежить  вд  фнансового  станупдпримств-споживачв,  а  отже,  вн  не  може  точно  вдображати  ефективнстьвикористання основних фондв.Значна  частина  економств  [162;  220]  перевагу  вддають  показнику  чистопродукц. Однак, не зважаючи на його стотн переваги порвняно з розглянутимипоказниками, йому притаманн  певн недолки: по-перше, чиста продукця можезмнюватися за рахунок змни чисельност працвникв  фонду заробтно плати;по-друге,  як    попередн  показники,  вн  чутливий  до  змни  цн    асортиментнихзрушень.

使用道具

72
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:42 |只看作者 |坛友微信交流群
Тому    цей  показник  не  завжди  вдобража  справжн  витрати  прац  напдпримствах.<<В якост показника продукц для автотранспортних пдпримств використовуться загальний обсяг доходв>> [162, с. 142], отриманий за перевезення вантажвта надання нших послуг. Цей показник дозволя бльш чтко пов’язувати роботуавтопдпримств з споживачами хнх послуг.Ряд  науковцв [6;  107]  твердять, що  показником, який  <<найбльш повно  виража  критерй  економчно  ефективност  використання  основних  виробничихфондв дючих автотранспортних пдпримств, слд вважати величину прибутку наодиницю  основних  фондв  –  рентабельнсть  основних  виробничих  фондв.  Головна  перевага,  що  дозволя  вважати  рентабельнсть  основних  фондвсинтетичним показником ефективност х  використання, поляга  у тому, що  цейпоказник вдобража як кльксний, так  яксний бк використання основних фондв>> [107, с.30 – 31].Вартсн показники, що використовуються для обчислення фондовддач автотранспортних  пдпримств,  вдображають  загальн  обсяги  виконаних  робт(перевезення  вантажв,  ремонт    технчний  огляд  рухомого  складу  ншихорганзацй,  реалзаця  продукц  ремонтних  майстерень    профлакторв,експедицйн  операц  тощо).  За  даними  роботи  вантажних  автотранспортнихпдпримств  вано-Франквсько,  Льввсько    Тернопльсько  областей  за  1992  1996 рр. х доходи за перевезення вантажв складали вдповдно 98,0  97,6 % вдзагально  суми  доходв.

使用道具

73
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:45 |只看作者 |坛友微信交流群
Отже,  найбльш  повним  показником  використанняосновних виробничих фондв  автотранспортних пдпримств  випуск продукц(надання  транспортних  послуг)  у  грошовому  вираз  в  розрахунку  на  одиницювартост основних виробничих фондв.Вартсний  показник  фондовддач  ма  ряд  важливих  переваг:  вн  найбльшпростий  наочний, може обчислюватись як по окремих цехах, дльницях, так  вцлому по  автотранспортному пдпримству. Вн забезпечу можливсть охопитидяльнсть  всього  комплексу  рзноменних  засобв  прац.

使用道具

74
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:48 |只看作者 |坛友微信交流群
Тобто  цей  показникдозволя  вдобразити  у  величин  фондовддач  автотранспортного  пдпримствафондовддачу окремих  робочих  силових машин та устаткування, а також ншихосновних  фондв,  за  допомогою  яких  виробляються    надаються  послуги  ншимпдпримствам та органзацям.Однак, не дивлячись на велике значення вартсного показника фондовддач,йому  притаманн  певн  недолки,  головним  з  яких      його  знеособленсть.Вартсний показник фондовддач не да конкретного уявлення про те, як засобивиробництва    в  якй  клькост  включа  в  себе  той  чи  нший  обсяг  фондв,виражених у грошовй форм.На вартсний показник фондовддач основних фондв автотранспортних пдпримств значний вплив ма величина середньо дохдно ставки, яка визначатьсярвнем  тарифв    умовами  перевезення  вантажв,  а  також  величина  цн  напродукцю  допомжних  виробництв,  що  реалзуться  автотранспортнимпдпримством ншим органзацям  пдпримствам.Таким чином, змна рвнв тарифв на вантажн перевезення  вдпускних цнна  продукцю  окремих  цехв    дльниць  автотранспорних  пдпримств  принезмннних об’мних показниках продукц виклика вдповдну змну вартсногопоказника  фондовддач  основних  фондв,  що    його  недолком,  внаслдок  чогоаналз величини вартсного показника фондовддач повинен проводитись лише упорвняльних тарифах  цнах.На грошову оцнку обсягу продукц автомобльного транспорту виявля певний вплив спецалзаця рухомого складу.

使用道具

75
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:51 |只看作者 |坛友微信交流群
Використовуючи для перевезень вантажв  спецалзованавтомобл,  автотранспортн  пдпримства    вдповдно  до  прейскуранту  наперевезення  вантажв  можуть  пдвищувати  тарифи  до  25  %,  а  при  перевезеннкрупноабаритних  вантажв  –  до  60  %,  внаслдок  чого  змнються    величина  хдоходв  за  перевезення  вантажв,  при  цьому  пдвищення  доходв  часто  непропорцйне пдвищенню вартост  спецалзованого  рухомого  складу   його продуктивност. <<Оскльки величина фондовддач значною мрою залежить вд рвня цн  тарифв  на  транспортну  продукцю,  то  розрахунок    у  вартснй  форм  дещоумовний.  Рзн  тарифи  за  транспортну  роботу  можуть  призвести  до  пдвищенняабо зниження фондовддач проти справжньо>> [19, с. 34]. Тому обчислення вартсного  показника  фондовддач  можна  здйснювати  псля  попереднього  аналзувихдних даних, виявлення конкретних умов, встановлення порвняльност обсягвтранспортно роботи, цн  тарифв, величини основних фондв.У  сучасних  умовах,  що  склалися  в  Укран,  використання  останнх  проблематичним  з  огляду  на  х  неспвставнсть.  Значна  дебторськазаборговансть, що у структур обгових коштв транспортних пдпримств складамайже  50  %  [див.  228],  спотворю  уявлення  про  обсяги  виконано  транспортнороботи,  а,  вдповдно,    величину  показника  фондовддач.

使用道具

76
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:54 |只看作者 |坛友微信交流群
У  зв’язку  з  цим  насучасному  етап  економчних  перетворень  доцльншим    використаннянатуральних показникв фондовддач, аналз яких слд доповнювати комплексомспорднених показникв (наприклад, продуктивнстю списково автомобле-тонни,рентабельнстю основних виробничих фондв та н.), що дозволя створити цлснухарактеристику ефективност використання основних засобв автогосподарств.Показник  фондовддач  основних  виробничих  фондв  у  натуральнй  форм,який  використовуться  сьогодн  на  автомобльному  транспорт  (величина  транспортно  роботи,  що  припада  на  одиницю  вартост  основних  фондв),характеризу  використання  основних  виробничих  фондв  вантажнихавтотранспортних пдпримств в цлому, з точки зору його транспортно роботи.Зупинимо  свою  увагу  на  показнику  обсягу  роботи  автомобльноготранспорту.  Вдомо,  що  продукцю  вантажного  автомобльного  транспорту  перевезення  вантажв.  Обсяг  роботи  автомоблв,  як  працюють  за  вдрядноюформою,  характеризуться  натуральними  показниками  –  обсягом  перевезеноговантажу – в тоннах або вантажообгом – в тонно-клометрах, а для автомоблв, щопрацюють почасово – клькстю автомобле-годин роботи на лн.Однак, застосування натуральних показникв для характеристики транспортно роботи ускладнються специфчними для автомобльного транспорту особливостями:  залежнстю  х  величини  вд  вдстан  перевезення  вантажв  дляавтомоблв,  що  працюють  вдрядно,    неможливстю  вдобразити  обсяг  роботиавтотранспортного пдпримства в цлому одним показником.Що стосуться  транспортно роботи, то  тут серед економств нема динодумки.

使用道具

77
能者818 在职认证  发表于 2022-5-9 08:10:57 |只看作者 |坛友微信交流群
Одн  з  них  вважають,  що  в  якост  вимрника  фондовддач  повиненвиступати  вантажообг  (тонно-клометри),  нш  –  вддають  перевагу  тоннамперевезеного вантажу, а трет – дотримуються думки, що таким показником можевиступати  <<тран>>,  який  обчислються  шляхом  добутку  <<тонно-клометрв>>  на<<квадрат швидкост>> [див., напр., 21].Отже,  вс  ц  показники  певною  мрою  збагачують  методику  визначенняобсягу  виконано  транспортно  роботи,  хоча  кожен  з  них  несе  сво  вдповднеекономчне навантаження. В кожному з цих показникв по-свому вдображатьсяобсяг  роботи,  виконано  транспортом.  Разом  з  тим  всм  цим  показникампритаманн певн недолки. Якщо перший (вантажообг) орнту транспортниквна  далек  перевезення,  то  другий  (тонни  перевезених  вантажв)  стимулюперевезення  вантажв  на  близьк  вдстан.  Цих  недолкв  певною  мроюпозбавлений показник <<тран>>. Однак методика його розрахунку (добуток <<тонноклометрв>>  на  <<квадрат  швидкост  доставки>>)  знижу  його  зрозумлсть  зручнсть користування, завищу обсяг транспортно роботи.На нашу думку, в основ обчислення головного оцночного показника роботитранспорту визначальними повинн бути: кльксна, просторова  часова характеристики  (видл.  наше.  –  О.В.).  Це  виплива  з  того,  що  обсяг    яксть  роботитранспорту  можуть  бути  виражен  трьома  параметрами:  клькстю  тоннперевезених вантажв, вдстанню перевезення та  витратами часу на  перевезення.Будувати  цей  показник  необхдно  таким  чином:  спочатку  слд  перемножитикльксть тонно-клометрв на затрати часу за нормою (виходячи з експлуатацйношвидкост), псля чого одержаний результат роздлити  на фактичн затрати часу,тобто  як  добуток  обсягу  фактично  виконаного  вантажообгу  на  коефцнтвиконання  норм  часу,  пов’язаного  з  перевезеннями  вантажв.

使用道具

78
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-9 08:11:00 |只看作者 |坛友微信交流群
ЙжжззЮЮЮЮЯЯЯаааззаааЮ:аP–аажаажааааЮаааЮа;m–ЮЮЮЮЮЮЮЮжЮЮ;L–ЮЮЮЮзЮЮЮзЮ,зЮЮ;tа,tа-зааааа。Розглянемо  методику  розрахунку  показника  на  приклад  автомобльноготранспорту  (дан умовн).Таблиця 2.1.1Вихдн дан для розрахунку транспортно роботи(за запропонованим нами методом)Отже, загальний обсяг вантажообгу з врахуванням затрат часу на перевезення  вантажв  становить:  для  першого  варанту  10  ·  50  ·  1,071  =  535,5  ткм;  для  другоговаранту 10 · 50 · 1,0 = 500,0 ткм; для третього варанту 10 · 50 · 0,9375 = 468,75ткм.Таким  чином,  зниження  затрат  часу  на  перевезення  вантажв    вантажнорозвантажувальн  роботи  порвняно  з  встановленим  нормативом  веде  дозбльшення обсягу вантажообгу,  навпаки, збльшення затрат часу на виконанняцих робт – до зменшення обсягу транспортно роботи.Так,  у  першому  варант  зниження  затрат  часу  на  перевезення  вантажвпорвняно з нормативом на одну годину привело до збльшення обсягу вантажообгу  на  35,5  ткм  (535,5  –  500).  У  третьому  варант  збльшення  затрат  часу  наперевезення  вантажв  порвняно  з  нормативом  на  одну  годину  привело  дозменшення обсягу вантажообгу на 31,25 ткм (468,75 – 500).Пропонуючи цей показник, ми не претендумо на його бездоганнсть. Вн, як вантажообг та <<тран>>, стимулю дальн перевезення вантажв.

使用道具

79
kedemingshi 在职认证  发表于 2022-5-9 08:11:03 |只看作者 |坛友微信交流群
Однак, на вдмнувд  них,  водночас  орнту  транспортникв  на  пошуки  найкоротших  маршрутвдоставки вантажв, зниження затрат часу на х доставку.Впровадження цього показника в практику роботи транспортних пдпримствдозволить  стимулювати  зниження  затрат  часу  на  оформлення  документв,вантажно-розвантажувальн роботи, часу перебування вантажв в  дороз, часу напростоювання  х  на  станцях,  у  портах    аеропортах,  на  здйснення  транзитнихоперацй.Це забезпечить пдвищення ефективност роботи не лише транспортних пдпримств, ступнь використання х основних виробничих фондв, а й пдпримств органзацй, як обслуговуються  ними. В  свою чергу, скорочення часу транспортування вантажв дозволя знизити витрати матеральних, трудових  фнансовихресурсв на перевезення  вантажно-розвантажувальн роботи, пдвищити продуктивнсть рухомого складу.До цього часу ми розглядали лише чисельник показника фондовддач. Правильне визначення рвня використання засобв прац вимага розгляду й другогойого елемента – знаменника.Щодо  знаменника  показника  фондовддач  серед  економств  нема  диноточки  зору.  Одн  вважають,  що  для  побудови  показника  використання  засобвпрац  в  якост  знаменника  слд  брати  середньорчну  вартсть  основних  фондв;нш  рекомендують основн фонди брати за залишковою вартстю. Ця точка зорурунтуться на  тому, що  основн  виробнич  фонди в процес  використання втрачають свою продуктивнсть пропорцйно до рвня х зношення.

使用道具

80
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-9 08:11:06 |只看作者 |坛友微信交流群
До того ж такийпдхд вдповда сучасним вимогам бухгалтерського облку основних засобв.Побудова  показникв  використання  основних  фондв  на  баз  залишкововартост, на наш погляд, викривлювала б справжнй стан х використання, штучнозанижуючи темпи змни фондовддач в пероди оновлення основних виробничихфондв,  а  впровадження  такого  показника  в  практику  не  стимулювало  б  замнистарих основних засобв новими.Багато  науковцв  в  якост  знаменника  показника  фондовддач  пропонуютьбрати не  вартсть використаних основних виробничих фондв, а  х  спожиту частину,  тобто  амортизацю.  Такий  пдхд  найбльшою  мрою  вдповда  спввдношенню ефекту (результату дяльност)  витрат.Недолком такого пдходу  його обмежений характер, оскльки доцльнстьвикористання  нарахованих  сум  амортизац  в  якост  знаменника  показникафондовддач  не  поширються  на  амортизацйн  суми,第二部分。Аналз  рзних  пдходв  в  обчисленн  показника  фондовддач  дозволязробити  висновок  про  те,  що  вс  вони  збагачують  методологю  економчногодослдження  ефективност  використання  основних  виробничих  фондв,  осклькикожен з них несе вдповдне економчне  смислове навантаження.Фондовддача  основних  виробничих  фондв  автотранспортних  пдпримствформуться  пд  впливом  велико  клькост  факторв,  особливост  взамод  якихдосить рзнобчн.

使用道具

您需要登录后才可以回帖 登录 | 我要注册

本版微信群
加JingGuanBbs
拉您进交流群

京ICP备16021002-2号 京B2-20170662号 京公网安备 11010802022788号 论坛法律顾问:王进律师 知识产权保护声明   免责及隐私声明

GMT+8, 2024-6-16 11:08