楼主: mingdashike22
1051 83

[量化金融] 货运汽车运输企业基础产业资金:存在的问题 [推广有奖]

  • 0关注
  • 3粉丝

会员

学术权威

79%

还不是VIP/贵宾

-

威望
10
论坛币
10 个
通用积分
71.1222
学术水平
0 点
热心指数
0 点
信用等级
0 点
经验
25194 点
帖子
4201
精华
0
在线时间
1 小时
注册时间
2022-2-24
最后登录
2022-4-15

相似文件 换一批

+2 论坛币
k人 参与回答

经管之家送您一份

应届毕业生专属福利!

求职就业群
赵安豆老师微信:zhaoandou666

经管之家联合CDA

送您一个全额奖学金名额~ !

感谢您参与论坛问题回答

经管之家送您两个论坛币!

+2 论坛币
英文标题:
《Basic industrial funds of cargo motor transport enterprises: problems of
  effective use》
---
作者:
Oleksandr Vashkiv
---
最新提交年份:
2015
---
英文摘要:
  This work investigates the structure of basic industrial funds of cargo motor transport enterprises and peculiarities of the processes of their reproduction in the conditions of social and economic relations transformation. On the basis of statistic data of cargo-motor transport enterprises of Ivano-Frankivsk, Lviv and Ternopil regions the author investigates the effect of production factors on the level of capital productivity of the basic funds, he determines reserves of its increase. The author motivates the necessity of adaptive qualitative changes in the management and realization of industrial potential and innovations activization in the sphere of cargo motor transportations, scientiffically grounded recommendations for efficiency increase of the usage of basic industrial funds of cargo motor transportation enterprises in modern economic conditions are provided in this work.
---
中文摘要:
本文研究了在社会经济关系转型条件下,货运汽车运输企业基本产业资金的结构及其再生产过程的特殊性。根据伊万诺-弗兰基夫斯克、利沃夫和特尔诺皮尔地区货运汽车运输企业的统计数据,研究了生产要素对基本资金资本生产率水平的影响,确定了基本资金的增加储备。作者提出了在管理和实现行业潜力方面进行适应性质变的必要性,以及在货运汽车运输领域进行创新活动的必要性,本文对现代经济条件下货运汽车运输企业提高基础产业资金使用效率提出了科学的建议。
---
分类信息:

一级分类:Quantitative Finance        数量金融学
二级分类:Economics        经济学
分类描述:q-fin.EC is an alias for econ.GN. Economics, including micro and macro economics, international economics, theory of the firm, labor economics, and other economic topics outside finance
q-fin.ec是econ.gn的别名。经济学,包括微观和宏观经济学、国际经济学、企业理论、劳动经济学和其他金融以外的经济专题
--

---
PDF下载:
--> Basic_industrial_funds_of_cargo_motor_transport_enterprises:_problems_of_effective_use.pdf (3.18 MB)
二维码

扫码加我 拉你入群

请注明:姓名-公司-职位

以便审核进群资格,未注明则拒绝

关键词:货运汽车 汽车运输 运输企业 基础产业 存在的

沙发
nandehutu2022 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:01 |只看作者 |坛友微信交流群
Олександр ВАШКВОСНОВН ВИРОБНИЧ ФОНДИПДПРИМСТВ ВАНТАЖНОГОАВТОТРАНСПОРТУ: ПРОБЛЕМИЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯТернопльЕкономчна думкаУДК 388.3:656.135ББК 65.9 (4 Укр) 373.3В-23Вашкв  О.  Основн  виробнич  фонди  пдпримств  вантажногоавтотранспорту:  проблеми  ефективного  використання.  –  Тернопль:  Економчнадумка, 1999. – 172 с.У мронограф аналзуються величина  структура основних виробничих фондв вантажнихавтотранспортних пдпримств та особливост х вдтворення в умовах трансформац суспльноекономчних  вдносин.  На  баз  статистичного  матералу  вантажних  АТП  вано-Франквсько,Льввсько  та  Тернопльсько  областей  з’ясовуться  вплив  виробничих  факторв  на  рвеньфондовддач основних фондв, виявляються резерви  пдвищення. Вмотивовано необхднстьадаптивних  яксних  змн  в  управлнн    реалзац  виробничого  потенцалу  та  активзацнновацй  у  сфер  вантажних  автоперевезень,  дано  науково  обрунтован  рекомендац  щодопдвищення  ефективност  використання  основних  виробничих  фондв  вантажнихавтогосподарств в сучасних економчних умовах.本文研究了社会经济关系转型条件下货运汽车运输企业基本产业资金的结构及其再生产过程的特点。根据伊万诺夫兰基夫斯克、利沃夫和特尔诺皮尔地区货运汽车运输企业的统计数据,研究了生产要素对基本资金资本生产率水平的影响,确定了基本资金的增加储备。

使用道具

藤椅
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:05 |只看作者 |坛友微信交流群
作者激发了在管理和实现产业潜力以及在货运汽车运输领域的创新活动方面进行适应性质变的必要性,本文对现代经济条件下货运汽车运输企业提高基础产业资金使用效率提出了科学全面的建议。Рецензенти: доктор економчних наук, професор Савельв .В. завдувач кафедри  мжнародноекономки,  фнансово-кредитних  вдносин  та  маркетингу  Тернопльсько  академнародного господарства,доктор економчних наук, професор Петрович Й.М.  завдувач кафедри економкипдпримства та менеджменту Державного унверситету <<Льввська полтехнка>>,кандидат економчних наук, професор Вовчак .С.  професор кафедри менеджментуу  виробничй  сфер  Тернопльського  державного  технчного  унверситету  м..ПулюяНауковий  редактор  –  доктор  економчних  наук,  професор  Вихрущ  В.П.  卢卢卢卢瓦瓦瓦卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢卢国际标准书号966-7411-44-9застережен                                                                                (c) Вашкв О.П., 1999ВСТУПОдним  з  важливих  напрямв  пдвищення  ефективност  суспльноговиробництва  в  умовах  переходу  Украни  до  ринкових  вдносин    здйсненнязбалансовано  економчно  полтики.

使用道具

板凳
可人4 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:08 |只看作者 |坛友微信交流群
Екномчн перетворення в держав спрямован нарозв’язання  конкретних  завдань  стаблзац  та  вдновлення  економчного  зростання,пошук  шляхв  нтенсифкац  виробництва,  бльш  рацональне  використаннявиробничого потенцалу.Матеральною  передумовою  зростання  продуктивност  суспльно  прац,збльшення обсягв виробництва сукупного суспльного продукту  нацональногодоходу  Украни    пдвищення  ефективност  використання  основних  виробничихфондв.Специфка  труднощ розвитку укранського суспльства в посткомунстичнуепоху вимагають постйного  наполегливого опрацювання концептуальних засадта  практичних  крокв  у  реформуванн  економки,  впровадженн  нетрадицйнихформ  методв оновлення та розвитку виробничо бази пдпримств рзних формвласност,  модифкац  х  основних  виробничих  фондв.  В  сучасних  умовахособливо  зроста,  набуваючи  специфчних  рис,  дяльнсть  вантажногоавтотранспорту.  Об’ктивно  поста  проблема  ефективного  використання  йогоосновних  виробничих  фондв,  як,  власне,    дослджуються  у  данй  робот  наоснов  статистичних  матералв  про  результати  дяльност  97  пдпримстввантажного  автотранспорту  вано-Франквсько,  Льввсько  та  Тернопльськообластей.Проблема  пдвищення  ефективност  використання  основних  виробничихфондв  вантажного  автомобльного  транспорту  через  особливост  виробничогопроцесу ц галуз та  роль у розвитку народного господарства Украни набувасьогодн особливо актуальност. Автомобльний транспорт Украни, зв’язуючи всгалуз народного господарства в диний комплекс, перетворився нин у найбльшмасовий вид транспорту, який за обсягом перевезень вантажв  пасажирв не масоб рвних.

使用道具

报纸
大多数88 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:11 |只看作者 |坛友微信交流群
Вд його дяльност в значнй мр залежить ефективнсть роботи всхнших галузей народного господарства.Питання  ефективного  використання  основних  виробничих  фондв  актуальним,  а  стосовно  пдпримств  вантажного  автотранспорту  недостатньодослдженим. Опублкован прац, переважна бльшсть з яких  принагдними, недають пдстав робити висновки про вичерпансть задекларовано проблеми. Вченекономсти  (Настенко  А.,  Васна  Т.,  Бородюк  В.,  Орлов  П.,  Остапенко  В.,Рудченко О., Омельянчик Н., Тютюн М., Супруненко В., Фукс А. та н.) дин врозумнн необхдност  розв’язання, проте ус спроби, здйснен на сьогодншнйдень, не можна вважати достатнми на рвн теор, а тим бльш практики. До тогож майже вс прац (Благоразумово Н., Бистрицько А., Кривошапова ., Каплана Т.,Голованенка С., Губна В., Голобородкна Б., Попченка Я., Луцкера Г. та нших.) в галузвантажного  автотранспорту,  що  донедавна  вважались  фундаментальними,  насьогодншнй день певною мрою втратили свою актуальнсть.Важливсть    актуальнсть  проблеми  моблзац  вс  сукупност  технчних,органзацйних  та  економчних  заходв  щодо  пдвищення  ефективноствикористання  основних  виробничих  фондв  значно  зроста  в  сучасних  умовах.Перед  практикою  постають  нов  завдання,  що  вимагають  розробки  тавпровадження  комплексу  заходв,  спрямованих  на  пдвищення  фондовддач.Нерозробленсть  питань  щодо  ефективност  використання  основних  виробничихфондв вантажних АТП в умовах перехдного пероду, необхдност впровадженнянновацй, диверсифкац методв та засобв управлння транспортним процесом очевидною.

使用道具

地板
nandehutu2022 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:14 |只看作者 |坛友微信交流群
Тому не зважаючи на вс об’ктивн  суб’ктивн чинники пдвищенняефективност  використання  основних  виробничих  фондв,  з  точки  зору  теор  практики поставлена проблема  актуальною  потребу свого розв’язання.Розроблен  у  монограф  теоретичн питання,  що  стосуються  вдосконаленнякласифкац  основних  фондв,  методолог  побудови  головного  оцночногопоказника роботи вантажного автотранспорту, коефцнтв оновлення та вибуттяосновних  фондв,    способу  нарахування  амортизац  рухомого  складу,систематизац  принципв  удосконалення  транспортного  обслуговування  маютьпевну наукову   практичну цннсть. х впровадження та використання збагатитьнаукову методологю вивчення ефективност використання основних виробничихфондв,  сприятиме  прискоренню  нновацйних  процесв,  отриманню  бльшдостоврних даних про дяльнсть автомобльного транспорту.Виявлен у результат дослдження резерви можуть бути покладен в основуекстраполяц    прогнозування  зростання  фондовддач  основних  виробничихфондв  автомобльного  транспорту  на  перспективу.  Коефцнти  множинноререс  дають  можливсть  об’ктивно  оцнити  виробничу  дяльнсть  окремихАТП,  спвставити  показники  фондовддач  мж  окремими  автогосподарствами,  вцлому  по  областях  чи  реонах.  Разом  з  тим  вони  дозволяють  виявити  ступньколивност  рвнв  фондовддач,  зумовлених  неоднаковою  ефективнстювикористання  наявних  виробничих  чинникв  окремими  автотранспортнимипдпримствами.РОЗДЛ  1ОСНОВН ВИРОБНИЧ ФОНДИ АВТОПДПРИМСТВВАНТАЖНОГО ТРАНСПОРТУ  ОСОБЛИВОСТ Х ВДТВОРЕННЯ ВУМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМКИ УКРАНИ1.1.

使用道具

7
mingdashike22 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:17 |只看作者 |坛友微信交流群
Реструктуризаця виробничого потенцалу автотранспортносистеми  Украни в умовах становлення ринкових вдносинОсобливстю  ниншнього  етапу  економчного  розвитку  Украни    перехдний  стан  вд  командно-адмнстративно  економки  до  економкиринкового  типу.  Одним  з  важливих  напрямв  пдвищення  ефективностсуспльного  виробництва  в  цих  умовах    здйснення  збалансовано  економчнополтики,  спрямовано  на  розв’язання  конкретних  завдань  стаблзац  тавдновлення економчного зростання, пошуки шляхв нтенсифкац виробництва,бльш  рацонального  використання  виробничого  потенцалу,  повсюдно  економвсх видв ресурсв, пдвищення якост роботи.Матеральною  передумовою  зростання  продуктивност  суспльно  прац,збльшення обсягв виробництва сукупного суспльного продукту  нацональногодоходу  Украни    пдвищення  ефективност  використання  основних  виробничихфондв.Проблема  пдвищення  ефективност  використання  основних  виробничихфондв  вантажного  автомобльного  транспорту  через  особливост  виробничогопроцесу ц галуз та  роль у розвитку народного господарства Украни набувасьогодн особливо актуальност. Автомобльний транспорт Украни перетворивсянин у найбльш масовий вид транспорту, який за обсягом перевезень вантажв пасажирв не ма соб рвних. Тому цлком зрозумлим  виправданим  постйнийнтерес представникв економчно науки до проблеми ефективного використанняосновних  виробничих  фондв  загалом    у  сфер  вантажного  автотранспортузокрема.  Ця  проблема  дослджуться  на  рвн  рунтовних  монографчних  праць(Ребров  Ю.В.  <<Проблемы  использования  основных  производственных  фондов>>,Лемпа  С.В.,  Полторигн  В.К.  <<Повышение  эффективности  использованияосновных  производственных  фондов>>,  Волков  Ф.М.,  Кашкн  .Т.

使用道具

8
何人来此 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:20 |只看作者 |坛友微信交流群
<<Повышенниеэффективности  основных  производственных  фондов  в  процессеинтенсификации>>),  так    спецальних  журнальних  статей  Настенка  А.,  Васно  Т.,Бородюка  В.,  Орлова  П.,  Остапенка  В.,  Рудченка  О.,  Омельянчика  Н.,  Тютюна  М.,Супруненка В., Фукса А. та н.Усвдомлення необхдност  пошук шляхв ефективного використання основних виробничих фондв у галуз вантажного автотранспорту у рзний час перебували  в  пол  зору  таких  вчених,  як  Благоразумова  Н..,  Бистрицька  А.К.,  Кривошапов  .Г.  (<<Эффективность  использования  производственных  фондов  автомобильного  транспорта>>),  Каплан  Т.Л.  (<<Пути  повышения  эффективности  использования  основных  фондов  на  автомобильном  транспорте>>),  Голованенко  С.Л.,Губн  В.А.,  Голобородкн  Б.М.  (<<Эффективность  использования  материальнотехнической  базы  автотранспорта>>),  Попченко  Я.А.,  Луцкер  Г.Д.  (<<Пути  повышения эффективности грузовых автомобильных перевозок>>). Ц  вчен дослджували ефективнсть використання основних виробничих фондв в умовах плановоекономки.З  повагою  ставлячись  до  висновкв,  зроблених  авторами  згаданих  праць,мусимо,  проте,  враховувати    фактор  часу,  ,  що  значно  важливше,  змнусуспльно-економчних вдносин, яка змнила й умови функцонування вантажногоавтотранспорту  в  Укран.  Причому  цей  процес  далекий  вд  стаблзац  ще  йсьогодн. Саме тому об’ктивно виника проблема нового пдходу у використанносновних  виробничих  фондв.  Опираючись  на  досягнення  представникв  яквтчизняно,  так    зарубжно  науково  думки  у  цй  сфер,  мусимо  зважати  наозначен  чинники.  Проблеми  ефективного  використання  основних  фондв  насьогодн гостро стоять у всх сферах економки Украни.Суттвий спад обсягв промислового виробництва в Укран логчно призввдо неминучого скорочення обсягв вантажних перевезень.

使用道具

9
mingdashike22 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:23 |只看作者 |坛友微信交流群
Аналз сучасного паркувантажних  автомоблв  Украни  [див.,  напр.,  81;  161;  201;  203],  що  склавсявнаслдок  технчно  полтики  колишнього  державтопрому,  засвдчу  серед  йогоосновних  недолкв  низьк  технчн  характеристики  (надйнсть,  паливнаекономчнсть,  екологчнсть)  та  неоптимальнсть  структури  за  вантажопдймальнстю та типами рухомого складу.Автомобл вантажопдймальнстю 2,0 – 5,0 т складають сьогодн бльшу частину автопарку, тод як оптимальна х кльксть не повинна перевищувати 20  %.Не вистача автомоблв вантажопдймальнстю до 2,0 т: х сьогодн лише 18 %при  потреб  –  40  %.  У  розвинених  кранах  автомобл  цього  класу  складаютьосновну  частину  рухомого  складу.  У  Франц,  наприклад,  х  88  %  вд  загальноклькост парку, в Япон –  82 %, у США – 85 %, Великобритан – 75%, тал –68 %, Нмеччин – 60 % [див.: 201, с. 2].Невдповднсть  складу  вантажного  автотранспорту  сучаснй  структурпопиту  на  автоперевезення  виявляться    за  типом  кузова.  Бортов  автомобл  вУкран складають 39,2 %  при потреб – 25 %, самоскидн – 35 %, а потрбно –  30%, фурони – 14,3 %, що на 12 %  менше вд потреби, рефрижератори бля 1 % прининшнй потреб – 20 %.Повльно  здйснються  дизелзаця  вантажного  автомобльного  парку.  Так,для  автомоблв  вантажопдймальнстю  понад  2,0  т  таких  лише  22  %,  тод  як  уНмеччин    Франц  вантажвки  такого  класу  майже  вс  обладнан  дизельнимидвигунами.Враховуючи  те,  що  транспорт  в  Укран  спожива  30  %  усього  рдкогопалива,  то  переведення  автомоблв  на  дизельн  двигуни  дозволить  знизитиспоживання нафти у 4 – 7 разв [див.: там само, с.

使用道具

10
nandehutu2022 在职认证  发表于 2022-5-9 08:07:26 |只看作者 |坛友微信交流群
2 – 3].Необхднсть реформуваня виробничо бази та удосконалення методв органзац  транспортного  обслуговування  зумовлена  й  нтерацйними  процесами,  яквдбуваються  у  сфер  транспорту  та  геополтичним    соцально-економчнимположенням  Украни.  Активзаця  взамовигдного  спвробтництва  з  ншимикранами    для  Украни  важливим  питанням,  оскльки  вона  знаходиться  наперетин  головних  транспортних  напрямкв  вроазйського  континенту,  асформован широтн  меридальн транспортн шляхи мають тисячолтню сторю.Однак,  забезпеченсть  Украни  автомобльними  шляхами  ще  низька.  <<Щобдосягти  забезпеченост  автошляхами  рвня  вропейських  кран,  необхднопобудувати близько 200 тис. км шляхв, у т. ч. 60 % у сльськй мсцевост>> [161, с.31].  Частково  цьому  сприятиме  реалзаця  прийнято  12.03.1997  р.  КабнетомМнстрв  Украни  Програми  створення    функцонування  нацонально  мережмжнародних  транспортних  коридорв  [див.:  188,  ст.  588;  70,  с.33].  Користь  вдбудвництва  нових  автомастралей  для  Украни бльш, нж  очевидна.  Це  –  до  1мльйона  нових  робочих  мсць;  у  сфер  автоперевезень  пдвищиться  швидкстьруху  транзитних  вантажвок,  яка  сьогодн  не  перевищу  16  км/год.,  тод  як  увроп – 72 км/год. З огляду на те, що Украна за дослдженням англйського нститутуРЕНДЕЛ, проведеним у 1995 р.,  ма найвищий серед держав вропи коефцнттранзитност територ, який дорвню 3,11 (у Польщ вн склада 2,72), реалзацяц програми дозволить Укран додатково отримати 6  –  7  млрд. американськихдоларв прибутку вд транзиту [див.: 11, с. 4]. <<Транспортна система Украни, – якслушно зауважив М.

使用道具

您需要登录后才可以回帖 登录 | 我要注册

本版微信群
加JingGuanBbs
拉您进交流群

京ICP备16021002-2号 京B2-20170662号 京公网安备 11010802022788号 论坛法律顾问:王进律师 知识产权保护声明   免责及隐私声明

GMT+8, 2024-5-23 20:01